Sunday, December 26, 2010

Kami Rapat Tapi Tak Bercinta



Pasangan sejoli ini seperti belangkas. Jika ada majlis keraian, ManggaOnline (MO) lihat pasti kelibat keduanya akan bersama. Bunga-bunga kemesraan terpancar dalam hubungan mereka. Zizan Raja Lawak sering ditemani si jelitawan Juliana Evans, namun status mereka masih belum pasti. Sudahkah Zizan berjaya menawan sang bunga?

Mengakui hatinya cair dengan kejelitaan sang gadis yang lebih selesa di sapa Jue, namun katanya hubungan mereka masih lagi dalam peringkat perkenalan.

"Kami mula rapat waktu berlakon bersama dalam filem Hantu Bonceng. Memang senang ngam dengan Jue sebab dia chill dan tak hipokrit. Siapa tak cair tengok Jue, dia seorang yang sangat cantik dan terbuka berbincang apa sahaja.

"Kalau betul saya ada girlfriend, saya tak akan keluar terang-terangan begini. Saya lebih suka hal peribadi dirahsiakan.

"Buat masa sekarang kami masih kekal sebagai kawan dan saya belum bersedia untuk ada teman buat masa ini," kata Zizan yang tidak menolak jika ditakdirkan bercinta dengan Jue.

Tidak adil sekiranya MO hanya meminta pandangan jejaka akan hubungan rapat ini. Jue tersenyum lebar ketika diminta pandangan mengenai Zizan. Mengakui sedang berkawan rapat, namun katanya tidak mungkin mereka akan bercinta.

"Kami memang rapat dan selalu keluar lepak bersama. Jue suka berkawan dengan Zizan sebab dia memang seorang yang semulajadi kelakar, bukan hanya di dalam televisyen.

"Kami selalu kongsi masalah dan dia akan beri nasihat. Waktu itu dia akan serius tapi selalunya dia akan hiburkan Jue dengan lawaknya.

"Tapi Jue tak boleh melihat Zizan lebih daripada kawan. Tak tahulah akan datang nanti macam mana," ujar bekas kekasih Sam Bunkface ini.

No comments:

Post a Comment